Sunday, March 15, 2015

Erkkkkkk !!!!


Erkkkkkkkk..
Belanjer muka awek omputeh  terkujat kat korang...kihkih.


Haloooo....ingat saya lagiii? Ke lupaaa dah? Hahaha.

Entry ringkas je ni....

Xtvt family...

Biase2 jeeee...

Ok la kan....Dari tak publish hape. Hahaha.
Punya la teruk entry ni....sume nya campur2....hahaha...gasak kan.



Cameron 2 hari 1 malam...check in di The Planters, Tanah Rata. Ekceli..pegi kenduri kesyukuran kat umah kakak ipor aku...cucu pertama dia dah lahir...alhamdulillah...dah beropah plak skang ...





Kenduri kawen anak sedara laki aku kat ipoh...





Zoo Taiping dan Taiping Lake Garden ...
Merasa la naik natang kayuh2 tu...setengah jam caj rm 20 je...penat ooo.. kayuh punya kayuh...pedal natang tu berat...gilir2 la kami berkayuh...dah takkan nak suh anak2 aku kayuh plak kan..ekekek..


Eh..baru aku perasan.
Lama aku tak hapdet.
Dah nape nak pencen dari dunia blogging keee.
Idakk..saje je..faktor kekangan masa.
Bizi..




Aku kerja senin hingga jumaat...8 ke 5..dah malam penat plak....layan laki...layan anak2...pheuww... ni baru 2 org anak...

Weekend plak, dok je umah tapi melepekkkkkk depan tv..layan kartun gumball...sofia de first...chi chi dan cha cha....hurm...nasib aku la....berebut remote memang tak kuaserrrr dah aku.
Entry pegi cameron bulan februari dolu memang sampai sudah la aku tak publish....huhhh...

Kacau bilau nye entry nih. Sekejap cerite ini sekejap cerite itu. Harap maaffffff..
Mmmmm....  ada kenduri kawin kat ipoh...
Pastu bawak bebudak ni pegi zoo...taiping lake garden...
Ermm....

Letak gambo je ye... detail nye memang takde...
Stop jap...ada keje sikit..

Baiiii.










No comments:

Post a Comment