Wednesday, January 14, 2015

Susu Sunlac

Haa.. penah jumpa susu sunlac ni takkkk.
Ni aku beli kat Pasaraya Yin Onn..teluk intan...rege rm 17.90..

Kat fb,group Kelab diet online yang aku join tu,heboh pasal susu ni.

Kepada sesapa yang follow diet atkins, ada fasa yang tak dibenarkan minum susu kan...

Lepas tamat fasa tu...korang boley minum susu ni . Macam yang aku baca dari group tu, bila breakfast minum susu sunlac ni, kita akan kenyang.. contohnya untuk ,menu sarapan..susu secawan..kendian makan oat untuk bekpes.

Ni aku buat teh tarik. Alter sikit. Hehehe...campur gree tea..hamboiii.. teh tarik green tea. Poyo tetap ada. Kahkahkah
Habit aku ni..petang2 gile mengeteh. Teh tarik is my fevret. cicah dengan biskut Hwa Tai. Nikmatttttt gileee.


Low fat taw susu ni..no cholestrol. Bukak pek luar tu..eh..ade lagi packing..2 kali packing hoi. Haa. Begitu terjaga maruah susu tersebut..sangat terpelihara :)


Masuk bekas ni, siap ada balance lagi ha....per lagik... meh la bancuh teh tarikkkk. Wihuu.




2 uncang teabag ..1 uncang greean tea...gunakan air panas ye...

2 susu susu sunlac...kacau sebati..letak gula sikittttttttttt je. Takmo banyak2...heppp.



Tak berketul kannnnnn.....istimewa nya susu ni..guna air sejuk pun boleh bancuh dengan cantik tanpa ketul2...sedap...tak lemak sangat..tak muak..  :p

Haaa...sambil2 minum teh tarik...sempat plak buat telur kicap ni...ewahhh.

No comments:

Post a Comment