Tuesday, January 20, 2015

HELLO KITTY BROOCH

Teringat plak kawan opis aku yg dah berpindah ke Ipoh...budak tu kemain minat hello kitty ko. Bukan umur 7 tahun taw...dia dah 26 atau 27 tahun ke ntah...dah tua rente kata orang perak. Hai Ayuuuuuuuuuu..ekekek...

Hihi.

Minat dia tu menurun plak ke anak pompuan dia..dengan anak2 nya minat sekali hello kitty.. genetik sangat...hahaha.
Last week...aku beli brooch hello kitty..murah je
pun..kat paso malam...beli 2 ketoi.


Tu pun Syana yg suh beli..."eiii...omey hello kiti ni ammi,beli ni ammi,beli ni"....sambil tarik hujung baju aku. Eh...budak ni..macam dia plak yg nak pakai. Hahaha. Aku beli gak la sebab amik ati dia..eh ye ke...ke sebab aku pun dah  terminat dek keshomelan helo kiti ni...
Dah guna 2 , 3 kali...baru berani pakai pegi opis...hahahaha.


Mula2 malu...kang orang cakap macam budak form 3...
Tapi tu la...rasa kawaiiiiiiii sangattttttttt. Kehkeh...


Tadi cari kat ig...#broochhellokitty...omaigod...jumpa cute n super duper cute aksesori tudung........gewammmmmmmm.
Ada yg style pin utk cucuk kat shawl pun cute gak...eiiii..rasa nak geget.
Grrr....dah kenapa aku suka hello kitty plak ni!!!




Kawaiiiii...*sendiri muntah*



Omey :)



Ohhhh...sayangku...come to mama plishhhh.. banyak giler :)

nak yg niiiiiiiiiiiii.....plish.
Miow miowwwwwwww...kitty gesel2 ekor kat tumit aku....eiii...gewam. 

Yang ni memang tak dapat disangkal lagi..
Muah muah muahhh.

Beli ye korang...mesti korang nampak kawaiiiii cam haku jgk. *muntah*

No comments:

Post a Comment