Wednesday, January 7, 2015

Menggelupassssss

Adoihhhh...

Pedih kot..

Sakit oooo..

Beauty is pain..

Ye Ke..

Kena rasa terseksa baru boleh cantik ke.

Hurm...

Aku ada pakai sejenis krim untuk kurangkan jeragat...jenama tutt..
Pakai tiap2 malam...sekali tu ko tau...muka aku dah macam ular nak salin kulit..

Eiii...scary...

Member aku cakap memang cenggitu la jadi nya bila pakai krim tu..

Dia suh pakai selang seli. Sehari pakai sehari tak payah pakai.

Ntah la..ni dah OK sikit..aku stop guna krim tu dah..muka aku ni sensetip kot.

Sob sob sob..

Muka dah menggelupas..jeragatnya tetap ada...tapi adalah kurang sikit dari dulu..

Patutkah aku terus menggunakan krim tersebut atau aku lempar cakera kan Ke krim itu tong sampah ????


 *aku memang pakar bab buat muka kesian...ni ondeway nak pegi klinik,beli mc...eh...silap...ambik mc...maleh guna CR...2 minggu lepas gambar ni. Syana asek tanya nape muka ammi camni...huargggghhh....rendah diri nyeeee rasa..
muka naif tapi mulut boley tahan spicy...kahkahkah.

Zoomm...see...kulit ular...ishk ishkk..Area idung paling teruk....pedih sampai tahap ko nak korek idung,ko kena berhati2 sangat....tak boleh nak kembangkan idung sangat ..jadi feel nak korek idung tu minimum sikit. Sob sob...muka terasa panas dan pijar....area mata tu rasa macam nak nanges berair mata....sebab pijar kulit tu kot. Sengsara tawww dak.

Ni memang aku tak pakai bedak langsung..sakit...so this my NAKED FACE. Untung aaa korang dapat tengok muka telanjang aku....tengok lama2 memang buruk naw kulit muka aku. Hahahaha.
Nak cuci muka guna dengan face wash pun seraiuuu.. Aku guna face wash Hada Labo..Baru je guna..rasa macam OK jeeee..muka sejuk lepas guna face wash tu..murah je pun....

No comments:

Post a Comment