Tuesday, February 9, 2016

Trend Kening On Fleek

Hola.

Hai.

Namaste.

CNY dah berakhirrrrrrr...

Moh la koje kite yeeee...cukup lah 4 ari cuti.

Ke ada yg nyambung emcee niiiii...muahahahahhaaha.
Taktikkkkk sangattt...gi klinik, kalo tak sakit perut cirit birit, pening pening..sakit gigi..sakit mate...kannnnn...kihkih.

Dah dahhhh...

Topik kita...
Kening on fleek.

Atau..
Fleek eyebrows.

Aku godek2 gak...trend kening on fleek ni camaneee.

Lerrr.... Benda dah berzaman oi .
Aku dari dulu buat kottt...aptb.

Trend on fleek eyebrows angat..

Gugel punya gugel...ni je la maksud on fleek eyebrows yg terbaik. Paham kot.

Aku adore kening  blogger terkenal, Yuyu Zulaikha.
Dah la cute, manis, kening pun canteq. Tak payah trim tak payah cabut...kening dia memang canteq terbentuk...dengan sedikit penggunaan celak, woww... Hasil nya superb. Lebat dan terletak.

Hurm...aku teringin gak nak berkening tebal ni....tapi keturunan aku ni memang kening nipis halus... Huhuhu.

Tips kening nampak cantik...BERSEDERHANA...

Tak perlu lukis outline yg hitammmmmm pekatttt... Walhal kening ko tu jarang2 je pun. Guna kaler yg natural, brown,dark brown...tapi tolong jangan guna dark black plis. Macam bapok siam.

Tips... Prektis guna sudu kalo ko taraf  beginner yg langsung tak biasa guna celak. Kompom kemas. Ikut je design sudu tu....muahahahhahaha... Lawak tapi benar ...
Tips ni aku jumpa kat setegrem. Klakarrr tapi menjadik... Hahaha. Eh soriii aku tak pakai sudu tauuuu...









Kite cilok pic awak ye yuyu..muahahaha.. Neway..kening u santeq..hikhikss.

* JaNgAn Cukur KeNiNG...JanGan CaBut BulU KeNinG...iiiiingattttt  !!!!

No comments:

Post a Comment