Tuesday, February 9, 2016

Izzue Islam vs Remy Ishak

Hai..

Izzue tak berhajat nak bertomoi dengan Remy pun. Saja buat tajuk versus versus bagai...

Maksud aku... Si kulit cerah vs si kulit gelap.


Hahaha. Bolehhh.

Sebeno eh... Aku nak bagitau... Aku prefer lelaki berkulit gelap. Macho kan. And Yess... Laki aku gelap. Ai loikeee..
Tapi tak gelap hati tau...hihi. Yg aku tau, dari cerita dia masa dia kecik kecik dulu dia berkulit putih. Putih ok, bukan cerah. Ngeeee... Ye lah baby. Ai picaya. 

Gamak nya dia gelap sebab berjemur masa kawad la tu. Ye la kottt..hahahaha.

Ni haa... Aku jumpa fakta menarik tentang kulit lelaki. Rupa nya majoriti wanita meminati lelaki yg berkulit gelap. Hahahaha..

See... Jejantans yg ngengade nak berquputeh beraurawhite bagai tu...renti lahhhh...injek vitamin c lah kolagen lah...geliiii nau rasanya.

Macam fondant kot. Kahkahkah.

Gelap is maskulin yu knowwww..kihkihkih.

Remy Ishak... Antara selebriti lelaki yg berkulit gelap @ sawo matang yg hangat di pasaran and still available..Muahahahahaa...

Kajian ni boleh dipercayai.. Aku percaya..hangpa percaya dakkk..

Hurm..tak payah pegang dagu kunun banyak memikir sangat la Remy..
75% pompuan kat belakang hang tauuu... Ramai back up hang ni tau dak.
Hahahaha.

No comments:

Post a Comment