Wednesday, May 6, 2015

Nutox Night Repair & Eye Refiner

Haiii....



Nak buat review pasal produk Nutox nih.


Kali ni night cream dan krim mata. Aku guna 2 item ni dah lama. Dari tahun lepas lagi. Hasil nya superbbbb. Terbaekkkk.

Harga tak ingat plak...hehehe..

Korang tengok, sampai pecah penutup night cream ni di belasah haku. Ganazzz.

Mana tak nya lepas guna baling je dalam laci. Memang pecah aar. Yang krim mata ni ada kesan gigitan sebab Izzara test gigi dia. Sabor je la.

Night repair ni aku guna seminggu 3 Kali...nak jimat ko. Plus aku ada habit bila dah baring atas tilam, sangat malas nak bangun amik night cream yang terletak di kuar bilik... Tu yang seminggu 3 kali je tu.

Sepatutnya guna every night. Tapi setiap kali aku skip, aku perati kan mesti kulit aku tak berapa nak gebu gebas sangat..
Berbeza kalo aku guna malam ni..bangun pagi esok nya mesti kulit bercahaya bermaya...gebu macam cup cake..betulll...

Pakai krim ni pastu tepuk2 sikit dengan tangan bagi cepat meresap dalam kulit..

Krim mata ni plak sangat berkesan untuk dark circle, mengurangkan kedutan dan sembap.. Mata aku ni bukan jenis ada eye bag. Tapi kalau badan lesu tak cukup tido.. memang sembap jugak bawah mata ni. Jadi bila nak tido malam aku sapukan krim mata ni. Urut2 sikit...terutama area kening...huihhhh...legaaaaaa...ilang stress tau.
Yang syok nya lepas sapu krim ni korang akan rasa ada warm sensation kat area yang korang sapu krim ni...macam pijar sikit..jangan takut...tu kesan dari blood circulation yang terhasil dari pemakaian krim ni. Dalam 2 minit tu baru la korang rasa normal balik...
* kat botol krim ni memang ada penerangan tentang warm sensation ni...jangan riso..hehe.

Bangun pagi esok nya korang akan rasa kulit sekitar mata korang tu lembut dan bermaya...sembap pun kurang..mata letih pun ilang...betulllll...ni pengalaman aku sendiri. Penggunaan setiap malam adalah terbaik. Lagi nampak hasil yang menggumbirakan. Siyes, masuk je 30 an ni area kawasan mata kita ni memang cepat sangat nampak 'berumur'....nak2 plak anak meragam tengah malam..tido tak cukup..bangun pagi esok nya mata panda hokeyyy. Noooo!!!!!. Kita takmo mata panda rightttt??? Jadi berbaloi untuk beli krim kata ni untuk kecantikan diri sendiri..
Barulah laki kita terpesona dengan panahan mata menggoda sihat bercahaya kita tu...Dari mata turun Ke hati..
Tak payah nak pakai big eye lenses bagaiii..kpop sangat ko... mata seksi hape kalo pakai big eyes tapi bawah mata ada dark circle ye dakkkkkk...hampehhhh...

* Aku review ni based on my experiences. Lain orang lain tindak balas..cepat atau tidak keberkesanan produk ni bergantung kepada individu... Peace yo!













* No Editting ..no 360 camera tricks. Ihiks.

Tiada dark circle kan...padahal malam nya aku tido pukul 1 pagi lebih tau. Hehehe.

Ai lap Nutox!!

2 comments:

  1. betul ek berkesan.. memamg nk cuba.. sbb dah enter 3series yg mnggerunkan.. haha

    ReplyDelete
  2. Dah coba akak memang ada hasil tapi kerutan yang dulu timbul gara gara masker telur tetep je masih akak meski dah samar dikit

    ReplyDelete