Tuesday, May 26, 2015

Tolak Mentah !!!

Adat sebagai kakitangan awam..kursus mursus tapi tak kurus kurus! Hahahaha.

Ni aku dapat panggilan menghadiri program modal insan di kem BTN ulu kenas ..huh..sowi la nak attend.. Pelawaan mereka terpaksa ku tolak. Dua malam weiii....

Huhu. Aku ni dari dulu tak gemor kursus mursus ni..setengah orang suke ekk. Boley jumpa orang baru..environment baru...gitew.. Takpelah aku ni tak pegi kursus setahun pun aku OK...hahaha. Kursus2 yang dah aku attend ni semuanya kat area Opis aku ni..hahaha. Giler pemalehh.

Dah la laki aku minggu depan start keje shift 24 jam ... tu pun satu gak gak tu..aduhh..

Ada anak kecik ni camni laaa..tunggu lah anak dah besor...setahun, 30 ari kursus aku pergi tauuuu...








Sebeno nya untuk kursus ni member aku lagi 2 orang pun kena gakk.
Opismate aku yang lain ni pun pakat2 tak join...semua ada masalah yang tak dapat di elakkan.

Sekian.

Nak draft Surat tunjuk sebab nih.

No comments:

Post a Comment