Saturday, May 16, 2015

Lawak Ker Derrrr

Haii.

Yesterday aku call astro call centre...nak terminate account astro yang kat kampung tuuu...pandei astro ye, nak terminate boleh tapi setelkan bil semasa Dan akan ada lagi satu bil yang kuar 6 hb dpn kena bayar lagiiii...katanya notis sebulan la kekdahnya. Siaran belum potong lagi..bulan depan baru potong..cesss..duwittt aku ni memang derang lapar ye???

Pendekkan cerita, kampung aku tu dah ada account nama Mak aku...cenggini cite nya..

Dah 3 bulan dek tu buat hal...ada siaran 105 je...channel len haranmmn..grrr..bulan2 aku bayor jugakkk..cis.

Dah la tu, ringkaskan cerita..aku dah takde account dengan astro dah...hidup aku bebas dari astro...tapi tu la Mak aku senyap2 buat account baru, dia segan kot aku bayor kan astro bulan2 tu selama ni..aku cadang nak amik Njoi utk Umah kampung tu..plus mak aku jarang dok kampung. Dia selalu dok Sg.Buluh je..dengan adik aku nurse Ita tu. Jadi nya Umah aku tu selalunya memang takde orang..



Hurmm..tak sabor2 tunggu syed Al bukhori punya siaran TV..gudbaii astrok la jawabnya..


Ni aku jumpa lawak yg ada hubung kait dengan channel astrok ni..aku kopipes dari orang tawww..bukan idea asal aku..kehkeh.

" BERCINTA SAKAN MASUK INSTAGRAM DGN HASHTAG COMBINE NAMA COUPLE NYA...

MELAMAR MASUK GEGARVAGANZA..

BERTUNANG MASUK HLIVE..

NIKAH KENDURI KAWIN MASUK RAIKAN CINTA BERSAMA KEKNIS..

BEROMEN MASUK ROMANTIKA AIRASIA..

PREGNANT MASUK PUREEN CHAK CHAK..

TAYANG ANAK TENGOK SAPA PALING PANDAI POSE PALING COMEY DEPAN CAMERA MASUK BABY KIKO..

BERGADUH LAKI BINI MASUK MELETOPS..

BERCERAI MASUK MELODI..

DAH JANDA/ DUDA KENA TANGKAP KHALWAT MASUK H.METRO..


DAH INSAF MASUK HIJRAH SELEBRITI...


DAH TUA MISKIN PAPA TAK BERDUIT MASUK GALAKSI RAYU DERMA...

DAH NAK MATI MASUK TANAH KUBUR TOK ADI..!!!

EH..MALAM PERTAMA TAKDE KE YANG NAK OFFER LIVE TELECAST KAT TV??!!!"



Hahahahahahahahahahahaha!!!!

Lawak ker derrrr..

Lawak oiiii..

No comments:

Post a Comment