Saturday, May 16, 2015

Selamat Hari Guru

Hai..hari ni hari guru...dah wish kat fb keeeee...tag cekgu2 yang dok dalam frenlist korang tu..kendian buat ucapan 4 perenggan...ekekekekekek....



Aku tak.



Ekekekek...




Cekgu mana yang fren dengan aku.....hahahaha...mana ada! Tak koser nak fren dengan cekgu aku dulu aih...aku ni dulu bukan nya fevret student cekgu2 dulu..




Tapi lecturer kat uitm dulu ramai yang aku fren....hihihi...aku respek orang yang boleh respek aku. Lecturer uitm de best. Sangat supportive...paling aku tak lupa Prof Malek. 


Raut muka gangster...dah tua dah pun....bila ada lecture dengan dia masing2 cuak...pakat dok belakang...tapi aku tak takut kat dia....ntah....aku siap gelak dekah2 bila dia buat jokes...dia tu memang suka loyar buruk...member aku dah kuis2 tangan aku dah...gila ko gelak camtu,kang dia tanya "why u laughing like that...which part that u think very funny"...hahahahaha...dah dia buat lawak kan.....lawakkk kot... kawan2 aku ni sume ketaqqq dengan dia .. tu yang deria lucu derang tu tak berfungsi dengan baik...



Hihihi..aku tau Prof Malek tu acah2 garang jeeee..padahal takde mende pun...kehkeh



Tak silap aku ... aku dapat A untuk subjek Prof tu....tq Prof....lap yu...haha..aku dulu masa di uitm antara yang "mulut bising"... paling bising kot...hahaha...berbeza dengan waktu  sekolah2 dulu aku ni watak invisible je pun...orang tak nampak....hahahahaha...tiada identiti diri lagi masa tu...sume benda aku takut kan....takut malu, takut orang kutuk, takut orang cop poyo, takut itu takut ini....


Huhhh...lenkali la aku cerita kecelaruan identiti aku masa remaja dolu...kot aku nak tulih kat sini...



Guru ni bukan untuk di takuti..tapi untuk di hormati....ye dakkkk.....
Semoga Prof Malek sentiasa di berikan rezeki yang tak putus2 dari Nya...saya tak kan lupa nasihat Prof...

No comments:

Post a Comment