Tuesday, May 12, 2015

Hari Ibu!

Ahad baru2 ni hari ibu ek.

Selamat hari Ibu...utk ibu2 semuaaaaa..

Tak kira lah ibu biologi ataupun ibu angkat...anda tetap ibu yang istimewa.


Aku takde teruja sangat pun...boleh la...

Pada aku hari hari kita patut kenang ibu .
Bukan nya setahun skali...setiap hari kita patut meraikan kasih sayang dengan ibu..


Menjadi ibu adalah rezeki dan nikmat yang tak ternilai pemberian dari Nya..

Bukan semua wanita berpeluang menjadi ibu. Bersyukur lah anda berkesempatan merasai kesakitan bersalin tak kira lah secara natural atau pembedahan...kedua dua nya tetap sakit. Sakit yang menghapus dosa anda. Sakit yang diberi ganjaran2 yang tak terbayang oleh kita. Berkesempatan membesarkan zuriat anda sendiri, melihat perkembangan tumbesaran mereka depan mata kita..anak2 kebanggaan kita.

Alhamdulillah..aku adalah ibu kepada 2 orang cahayamata yang merupakan jantung dan nadi jasad ku hingga kini.

Kepada ibu ku dan ibu mertua ku..terima kasih diatas pengorbanan anda membesarkan kami..bagaimana jerit perih mendidik anak2 telah kami rasai kini.. Memang mencabar...
Respek dengan mereka kerana berjaya membesarkan 10 orang anak(MIL), dan 7 orang anak(Mak)...hebatttt!!

Hari ibu ni aku selebret dengan 2 slices kek sikretresipe jerr....laki aku beli..hehe. Mintak seploh kali baru dapat..hikhik.

Choc indulgence dengan Choc moist....

Dengan 2 slices of cake pun kita boleh mencipta sambutan hari ibu yang istimewa...asalkan orang tersayang ada di sisi...

Keluarga ku no 1.









No comments:

Post a Comment