Saturday, May 30, 2015

Kasih nya Ayah...

Errrmm..

Sedey plak tajuk entry nih.

Asben aku ada belikan present untuk budak2 nih.
Syana satu...Adik satu...

Takda apa pun...toys je sebeno nya..

Kiranya seprais untuk budak2 tu sebab asben aku yang beli, wrap, sume dia buat sendirik. Aku memang tak tau menahu..

Tengok2 elok je present tu dah ada kat sofa...

Derang jumpa...
Melompat la derang nak bukak hadiah!!!


Nilai hadiah tu tak penting.

Yang penting keikhlasan.

Paling aku touching..asben aku bagitau kat budak2 ni..aku yang bagi hadiah tu...
Bertubi tubi la si syana tu bertimekaseh kat aku...siap peluk2 haaa.

Adoi...serba salah plak...

Ayah korang yang susah payah buat seprais ni...ammi plak yang dapat nama.

Aku yang tak tau hujung pangkal ni tertanya2 jugak..beli bile..sempena apa...


Asben aku cuma " syhhhh"....
Cakap je ammi yang beli.

OK..
Touching.


Pengorbanan seorang ayah mungkin tak sama macam pengorbanan ibu...

Mungkin kita tak nampak...


Tapi seorang ayah selalu memikirkan tentang keluarga nya walaupun kadang2 kita tak sedar...

Sungguh...

To my hero of my heart...terima kasih kerana sentiasa menggembirakan kami.

Nilai kasih sayang seorang ayah itu sangat tinggi dan sangat bererti pada kami.. semoga Allah sentiasa melindungimu...amin.



No comments:

Post a Comment