Tuesday, May 12, 2015

Hujan Lebat Nauuu!!!

Pagi tadi ujan lebatttt..

Start dari kul 4 tu sampai lah masa aku nak gerak pegi koje...area 7.15 pagi aku kuar Umah..

Aduh...

Bila ujan2 ni kete berlambak...tau nape?

Rider moto yang selalunya menunggang motor nak pegi koje terpaksa la berkete pada hari ujan2 ni...ko ingat ujan2 cenggini derang nak naik moto supaya kelihatan  macho macam Awie meredah ujan dalam 'Sembilu' ye. Sambil nyanyi lagu berlumutlah ukiran jiwaaa....Non hado. Awie tu pun sumpah seranah kat Usup Aslam bila buat scene naik moto tengah ujan tu tauuu.

Ahh..repekkan apa ini. Sambung citeee..



Maka jemlah jalan...maka tensen lah aku..seploh minit tak lepas2 satu traffic lite..sengal Ke hape lampu tu!

Mula lah nak marahhhhh. Sejuk2 ni..laparrr plak tu...lagu kat radio ntahape2 plakk...mende arr lagu mau jadi hantu mau jadi buayaaaaaa tu! Hhhish..

Yang iye nye bangun pagi tadi , aku diserang gejala "Kemalasantenous Epidemic Epilapsy"... Atau bahasa ssientific ni "MALEHH"...haish..mau ari ni aku apply cuti sakit bayar ni...Hahaha.

Tapi demi negara Dan bangsa...kugagahkan jua diri ini..ketepikan pujukan rayu syaitonnn..mohh  kita pergi koje!





No comments:

Post a Comment