Sunday, May 24, 2015

Erk....minat Yuhanis ekkkkk?

Kehkehkeh...sori la Ceq Taaaa....



Aku cilok gambo kamu dengan Yuhanis ni. Ni adik aku Misi Ita..bertugas di sebuah hosp.dalam negeri Selangor...garang tapi lawak. Macam haku jugek...kihkih. kalo jumpa dia jangan takut, dia acah2 misi garang je, hakikat nya dia pandai approach patient! 

Hahaha... Dia wasap kat aku gambo ni...nak gelak la ni. Hamboi,  dah abih koje, merayap la perabihkan duit gaji ye....hahaha.



Kemahen...cakap tak layan cite "Hati Fomfuan"....siap kutuk bagai...ai memang tak layan hokeyyyy...rimass.



Alih2 jumpa masa tengah cari skirt...ha kau..tergedik gedik nak bergambauuuuu.



Aku tanya kat dia, lawa ke Yuhanis @Mia Ahmad  tu bila tengok live?



"Tak lawa la, mekap je tebal, muka berjerawat jugek....kalo dia senyum  nampak merekah kat pipi dia tu..ye la bedak 3 inci kan..."



Hampeh je adik aku ni.



Kutuk mesti ada punyeeeee....
Tak minat kunun..yang kamu pegang2 dia tu napeeee...siot taww.


Kamu kutuk dia pipi merekah..yang kamu tu perut berlipat per hallllll...Hahahahahahahahahaha
Mampos dia bace ni....Perut memang bab paling pantang sekali bagi dia!

Curik2 snap plak tu...haduuuu...minat cakap la minatttt! Hahahaha.

No comments:

Post a Comment