Monday, January 19, 2015

Hukhuk..jam pukul 12.20am..esok nak keja.

Eh..tajuk entry camni pun boley ye.

Ni malam tadi berlaku nya peristiwa yg menuntut kesaboran yg tinggi..

Aku nak keja..Izzara ajak main..aku stress..aku babap punggung dia..nangess la dia..I felt guilty :(

Lastnya...aku layan je la...tido 5jam pun ok kot. Tun M pun tido 4 jam je tawww. Hikhik.

Ko tengok..aku nak snap gambo dia main games tu..asal nampak flash je dia mesti buat gedik dia tu...

Aku pun bagitau la "Dikkk..nak pose tu muka kena natural..jangan buat2 hot..biasa je..mcm biasa..muka tu jgn nmpk stress sgt..jgn ketap bibir nnti nmpk muka ganas..mata kena 'senyum'..be friendly..jgn ITU jgn INI.."

Hoi..ko ingat ko tengah instruct America's Next Top Model Ke nii..Terkebil2 muka Izzara kang..



"Betul ke buat muka camni Ammi...kena natural kan Ammi"


Cubaan untuk membuat pose manja..tak berjaya dikk. Hikhikhik.

Jangan ingat bila buat muka naif tu akan terselamat dari kena pakse tido ok. NOW GO TO SLEEP!

                                       "  Ye la ye la..."

2 comments:

  1. bagus jugak dia pandai main game... mudah2an semakin bijak... jangan banyak tengok TV... nanti jadi peguam mak bapak yg pening

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib Ariyan...bebudak zaman skang ni cam ni la...main games tu satu hal,bukan nya reti nak mute kan game tu...grrr..tepi telinge kite plak tu. Hihihi.

      Delete