Thursday, January 1, 2015

2015

Hhhaaaiii.

Malam tadi korang countdown ke.
Huh. Takde makna nya countdown2 ni. Buang masa. Dok umah..lipat baju lagi best.
Korang ada post status cenggini tak kat fb hari ni "2015, plis be nice to me"...

Bang Meran cakap itu ayat budak bodoh. Dia yang cakap,bukan aku yang memandai mandai tau.
Auchhhhh.
Puaka betol mulut ko ni bang meran.
Hahaha.
Nasib baik aku bukan golongan budak bodoh. Haha. 

Azam?
Ermmm..setiap hari aku ada azam.
Setiap hari ada visi dan misi.
Kita hidup ni mestilah ada tujuan kan.
Kira nya misi tu la azam aku.
Sempoiiiii betul aku ni. Kihkih.


Ok....selamat menyambut tahun 2015....
2015......Plis be nice...eh.....silap.....

Kahkahkahkahhhh




*1 Jan 2015....harga minyak diturunkan. Syukurrr.


Semoga negara kita aman hormani. 
Kemanusiaan. 
Tiada perbalahan...tiada dendam..tiada persengketaan. Dunia ini pastinya aman sekiranya kita bersama sama memupuk sifat kemanusiaan dalam diri kita sendiri. Tiada perkataan selfish . Tiada sikap pentingkan diri sendiri...ermmm..

Ya Allah...berkatilah hidup kami. 


Berita gembira untuk kita sempena hari baru dalam tahun baru. Alhamdulillah. Semoga kita mendapat manfaat daripada penurunan harga minyak ini. 

No comments:

Post a Comment