Sunday, April 10, 2016

EYELINER DAN SAYA

Hai girlsss.

Meh aku nak sembang o..
Sembang takde koje sebeno nye ni..kiki.


Korang biase  pakai eyeliner?
Suka takkkk.
Aku guna eyeliner jenis pen marker macam awek atas ni guna. Senang nak tenyeh. 

Aku kan...SUKAAAA GILER pakai eyeliner.!!
Rasa macam Kajol bila da tenyeh eyeliner. Punya lah syok sendiri.
Haha.



Haa..perlagik..meh pahamkan teknik melukih mata meh.

Aku... Prefer thick flick teknik. 
Nampak natural. 
Tapi menonjol.

Utk yg bermata ala2 kpop..haa...lukih cenggini ye..
Pasti mata korang kelihatan "garang" dari biasa. 
 Bila korang senyum takde lah berlaku kejadian 'tak nampak mata' kan.
Hihi.

Haaa..teknik glamourous...anteqqq kan.
Huarghhh...Kate Winslet angatttttt. 
Amacam. Terinspirasi tak untuk ber'eyeliner'?

Ehh...sebuk plak koboi ni. 

Hahhahaha.. Ni koboi tersesat masa APC ari tu...kemain mekap sendiri.
Ko hengat ko canteqqqq.
Hahahahha.

No comments:

Post a Comment