Monday, February 20, 2017

Cat Lover

Hai..
Sihat ke uolls.

Semalam aku dgn opismate aku pegi The Fabulous Cats House Studio & Cafe..

Landmarknya, sederet dengan Biosys,pasaraya karnival.. 

Masuk free...sebab studio kucen tu belum siap sepenuhnya...hehe.
Servis macam2 ada..hotel kucen if korang out station kan....grooming kucen... Lagi ape ye..hahaa..lupe.. 
Yg putih ni agak garang...belai2 pastu dia nak tangkap tangan kita...amboi. Biase tuuu..hahaha.
Yg ni cumelll. Selalu nya owner tempat ni masuk pameran bawak dia ni la.. Mmg canteq sungguh. 
"Dik bulus.. Moh kite selpi moh.."
"Miowww"
Aku ni jarang peluk kucen...tp yg ni aku peluk sungguh..hahaha. Frenly yg amat. Dia sua-sua muke dia kat kita..
Yg kat kawan aku tu baka maine coon. Bunga name dia..jinak betul... 
Aku duk kat lantai,selamber je dia datang gedebuk dia dok ats riba aku..hahaha. Luku kang. 
Kak Aida, Siha, aku, kak gee.
Tp kak gee dgn kak aida tak tahan bulu kucen..deme tak masuk bilik kucen ni td...dah nak balik baru kami berwefie..hahaa.
Kami pencinta kucen.

Info utk mereka yg berminat untuk mendapatkan servis di sini..
Baaii.. ^_^

No comments:

Post a Comment