Monday, February 6, 2017

Korek Hidongggg Kahhh

Haii..

Minggu lepas, nak pegi pasor malam depan umah aku tu... 

Syana dengan Adik nya baru baik selsema.

Ayahnya pulak berjangkit demam selsema. Tapi pegi pasor malam, larat aje..hahha..

 

Jadi sedia maklum lah kan...bila selsema dah kering, maka dalam idung tu memang ' mewah' la hasil bijih timah yg lembik2 tu kan...hahahhahaaaaaaaahahahaaa..


Kembang tekak aku bila taip bijih tu...kehkeh.


Tetiba dalam kete tu Syana diammm je.. Selalu tu mana reti diam..ade je modal dia nak sembang. 

Aku perati dari ekor mata.. Tak nak nampak ketara sangat, aku amik hp... Hahahahaa...intai kelaku dia guna front camera..



Ko tau ape dia buat..

Haaa..ni yg aku nak cite ni..



Ya Allah..
Boley plak dia turunkan badan sikit..kiranya orang luar tak nampak la kelaku dia tu..hahhaha.

Siap tangan kat belakang tengkuk..
Hamboi..
Santaiii nye kamu korek idong kan..


Kita zoom ye..


Dah pesan kat dia..jangan jentik2 luar kete..kang kena rider motor...melekat kat baju dia kang...kahkahkahkah...

Sila amik tisu dan kumpulkan bijih anda dalam tisu. 
Tisu ok..bukan dalam kotak tisu !! 

Mana la tau dia kumpoi dalam kotak tisu esok² bila aku nak lap muka tetiba jumpa kepingan taik idung uweeekkkkkkkkkk.. Ape yg aku imagine ni...hahaha.

Ades.. Anak dara aku ni pun. 

No comments:

Post a Comment