Friday, March 21, 2014

Assalammualaikum....hai kpd diri sendiri..hai kpd kamu semua yg sedang membaca dan sedang mencebik...lantak korang lah..eh panjang nye title.

Taip entry ni guna bloggeroid...baru reti ni. Hishhh,orang len nak berblog ko pon gedik gedik nak jugak! Pastu mula la dok penin nape la gambo tak boleh nak upload...pakei app ni senang sikit...ko dah nape? Jakun sangat ke ape...hahahaha...aku dah start merapu...dah lame install bloggerdroid ni ekcili...tp tak pandei guna...aku pandei ni sbb aku termenung kat ruang menunggu depan konter kesayangan aku ni...kak ipa dgn ira cuti...saje je deme ni tinggalkan aku seorang diri. Aku keseorangan sambil menonton telemovie janji si bidadari. Tengahari ni aku tak makan pun. Ingat nak drive tru mekdi..maleh la. Paneh kat luar tu. Dalam ni ekon sejuk.besttt. ok..aku nak sambung kerje. Asek asek hello,helo,hello.. nyampah aku.



       
                                                 Mummy wit izzara

1 comment:

  1. alahai...cian nya....nape tak makan....sorry la....hakak terrrrrpaksa cuti....tak dopet eden elakkannn.....hihi

    ReplyDelete