Thursday, June 11, 2015

Tortilla Wrap

OK..kalo korang tak nak makan nasik ataupun boring asek2 menasikkkk je ari2..Cuba try sesuatu yang baru.

Tortilla wrap contoh nya.

Sedap. Mudah. Murah. Sihat. Ringkas.

Ni aku guna brand Mission...

Ada 8 keping dalam satu pek.

Korang letak la filling ikut suka tekak korang.

Macam aku, goreng daging burger kendian hiris nipis + crab meat goreng pun dah cukup..

Jangan lupa letak vege fevret korang...

Aku punya ni aku letak kubis, bawang besar dan daun salad. Mayonis dengan sos cili jangan lupa. Kalo suka boleh letak chili flakes atau mustard.

Siyesli layannnnn wei.














Yang pic ni aku gugel...letak omelette , hiris2 nipis, pun nampak syok gak ni..

Boleh dijadikan breakfast, lunch ataupun dinner..no hal. Janji kretip. Pelbagaikan filling untuk mengelakkan jemu ye. He he.

No comments:

Post a Comment