Wednesday, February 18, 2015

Acah2 Jadi Polis Trafik !!!!




Ari Rabu, 18 Feb....depan opis aku ni ada  buat penyampaian goodies bag utk pengguna jalan raya..sempena tahun baru cina serta kempen kesedaran keselamatan jalan raya peringkat daerah...

Jangan ingat kitowang senang2 ati je nak tahan kenderaan ye...ada pasang kon..ada polis trafik...hihi.

Staf unit lain pun rela ati menolong....meriah suasana program ni ye..kihkih..

Yb Dato Azhar pun ada...

Melengas gak la ketiak masing2...pukul 10 pagi tau la matahari dah tegak...goodie bag nya ada 200 je..ambik sorang sikit cepat lah siap kerja kan...

Overall....ok....takde masalah....ekceli program tu di jadualkan pukul 4 petang....surat utk jabatan2 yg terlibat tu memang tertera jam 4 petang.

Alih2 Peg Daerah ada hal plak....tu yg last minit buat pagi...

Yg mangko  nya aku la.....

Sana sini kena call utk inform masa program yg dah berubah...dari pengalaman aku, bila program tu di percepatkan.....memang ada masalah...rumit giler....kena pandai berhujah gitewww...ni nak inform program ni dah di awalkan takde hitam putih tawwww...bersoal jawab jugak la dengan jabatan2 tu...hoi...kalo tak sabor memang tak koser aku nak call...

Dah nama pun tugas kan....tadah je la telinga....

Memula cari MPTI...ydp anto wakil dia je....kendian cari PA adun Changkat Jong...ok sebab yb memang ada di opis tgh attend meeting anjuran opis...pastu cari OCPD....wakil IPD takde....tapi tang mintak kawalan trafik....setel....perghhhh....dah setel tu...jeng jeng.....ada lagi...

Pn Ros suh cari reporter mana yg ada plakkkk... adehhhh...reporter Tamil Nessan je ada...tu pun bukan aku yg panggil....Peg aku kot....tak sempat cari reporter wei...sibuk tol rasa nya...

Ni muka kitowang masuk paper Tamil Nesan...korang translatekan lah ye.....hahaha.






No comments:

Post a Comment