Sunday, February 8, 2015

Hang Tuna?

Aku da taip entry ni malam tadi..tapi tak save..tskkkk tskkkk...bengang kot.
Hurmmm..dah macam malas nak taip beriye...cess..spoil mood aku.




Camni...malam sabtu yg lalu kitowang sekeluarga pegi dinner kat Anas Seafood...
Tengah tunggu makanan siap, aku borak dengan kakak..
Tetibe dia amik tisu yg kaler pink atas meja tu..dia buat segi tiga then dia letak tepi telinga..ala...macam tengkolok tu..


Pastu dok ulang2 sebut... "hang tuna hang tunaaaaaaaaaaa"...


Cam biasa la, dia bertempik macam kedai tu apak dia share holder kat situ. Hahaha..
Aku perati je kelaku dia..selagi tak over aku ok je...jangan macam tersampuk plak dah la...ala...budak mana yang baikkkkkkkk sangat bila dok tempat public ni kan....adat la tu....
Kendian aku tanya hang tuna tu mende.....


Selamber badak je cakap, "ala Ammi, mukri selalu main hang tuna ni kat sekolah"....
Sambil cakap tu dia buat gaya tangan ke atas, macam style ultraman menang selepas berjaya menumpaskan resakse durjana bermata 3...



Hahaha..



Aku paham....



HANG TUAH UOLSS !!



Tersasul la tu...
Bila aku betulkan sebutan hang tuah tu, dia tersipu2 malu....hahaha...
Mana datang ntah tuna tu....



Sekadar hiasan...bukan itu perbualan sebenar mereka...hahaha

No comments:

Post a Comment