Sunday, February 1, 2015

Miauuuuuu....

Al kisah...

Adik dah siap mandi.....berkemban la dengan towel....

Tetibe kuar je bilik air...die campak towel tu ke tepi...dok sibuk nak guling atas lantai..
Berbogel hokey...

Aku ni mula la nak hangin...kang gatal badan tu balik....dah satu kerje plak nak mandikan dia balik ye dakkk....

Mula la aku start enjin mulut aku ni...memula masuk gear 1...dah tu aku geram lagi Adik ni mengelupur takmo diam...pakai pampers pun dia bantai nak larik...
Aku speed la mulut aku ke turbo terussss...hahaha.

"Adik...pakai baju elok2 sikit tak boleh ke...yang adik sibuk nak berkejor sana sini ni nape..semut gigit badan tu baru tau...gatal2 kang..kang badan tu miang camne!!!!"

Tetiba dia diam...eh...mantera apa yang aku baca tadi ni? Sudahhhhhh.

Dia pun pelan2 pegi pintu...tapi pintu tu bertutup..

"Miauuuu..miauuuuu..miauuuuuuuuuuuuuuuu"...kata Adik.

Ok.....Adik dah tersalah paham..

Dia ingatkan aku nak panggil kucing tu...

Miang =Miau

Tak sama la dikk.


*kucing orang sebelah ni...comot je rupe nye..tapi baka parsi...yg idung pesek tu...ntah...bebudak ni cakap kucing tu comey,tapi aku tak suke...sebab dia penah kencing atas tilam bilik aku ni. Konghajo kan. Dlm byk2 tempat, tilam aku yg dia nak membuang..apesal!

No comments:

Post a Comment