Saturday, February 14, 2015

Selamat Tinggal, Aimi :(


Hai
Takde mood nak keja kalo camni.
Korang tau tak member aku si Aimi tu dapat tukor ke Bt Gjh...hukhuk
Senin ni 16 Feb ni dia kena lapor diri ke sana.
Sedihhhhh..group aku ni dari 6 orang dah tinggal 3 orang...nampak gaya makin pupus nih..sob sob. WHYYYYY....TELL ME WHYYYY.



Oh ya..16 feb ni genap lah 6 tahun aku bergelar penjawat awam...6 tahun...lambat lagi boley pencen ni :(
Jadi jumaat ari tu kitowang berjemaah (4 orang) membuat persidangan terakhir kami bertempat di Sikretresipi , Teluk Anson...nanti aku up pic ye..tapi pic makanan tak payah up la ye...nak jadi tinja da pun ;)
Seb baik ada monopod...jadi takde la berlaku kes gambo tak cukup seorang kan....hahaha...yang tak boley blah tu tiap kali angkat batang joran monopod tu ada la yg orang kiri kanan yg jeling2...ces...kitowang bukan giler selfie hokeyyyy...



Sedih sedih jugak..tapi bab makan insha Allah berselera lagi...hahaha....
Sedih pun simpan lah dalam hati....dok diam2..nangis diam2...doakan lah yg terbaik untuk dia...ye dak.



Hurm....Aimi ni aku kenal masa aku kena dok kat kaunter bersepadu...ground floor...tu yang aku kenal diorang berlima ni...ayu, ira, cik iput, farah, dan aimi...sebelum aku di 'naik' kan semula ke unit pentadbiran...adat lah...aku ni gred gitu2 je...macam bola la....orang suh ke sana, aku pegi...orang suh ke sini,aku pegi...kesiannnnnnn....hukhuk.





Farah dan Ayu dah setahun lebih bertukor....masing2 membawa haluan... ewahh..
Yang tinggal kami berempat ni la...kitowang masing2 dah submit permohonan pertukaran...tunggu masa je la tu ira dan cik iput dapat surat....hukhuk...
Aku ni macam lamaaaaaa je lagiiiiii nak tunggu surat.
Sebatang kera la aku nanti...
Hihi. Kera ke kara kak oiii.





Aimi ni skang tengah preggy. 6 bulan kot..
Anak yg first tu nama nya Muqri...
Semoga selamat melahirkan anak ye....
Semoga Muqri menjadi anak yang soleh....
Semoga berjaya di tempat baru...



Persahabatan sebenarnya satu ikatan hati yg mana kita berbeza latar belakang tapi boleh saling percaya mempercayai antara satu sama lain...
Kita boleh bercerita tentang perkara yg personal dengan sahabat tetapi tidak dengan orang lain...
Kita boleh buat  gila2..buat selamber..takde cover2...takde control cun....boleh buat lawak luchazzzz...hahahaha...
Itu lah geng satu kepala..





Kitowang ni memang masuk ayor sikit. Tapi takde la sampai macam level2 sharifah sakinah...hahaha.
Masing2 ada karektor lawak. Bila berkumpul memang jadi havoc la...
Mula2 cerita bab kerja...pastu terus bab Zul Arifin .. tup tup masuk cerita pasal staf opis belakang..hahaha..



Camne la senin ni...kitowang bertiga jee...nak makan kang mesti terasa cam tak cukup orang...sob sob.

Nanti tak de la nampak air bandung yg warna pink nye memikat jiwa haku....sapa nak order air bandung kalo bukan dak Aimi tu? Kihkih.


Haish...tetiba rasa nak nyanyi lagu kumpulan padi...lagu karok untuk  group kitowang...









♥♥♥                                                                                                                                            ♥♥♥

Ni bos Aimi...pn roy..jamuan perpisahan untuk Aimi...



Sukeee dapat present ye...itu je lah yang mampu kitowang bagi...terima lah dengan hati yg terbukaaaa...hahahaha..
Bai bai Aimi.....take care yeee...

Harap group kita boley buat reunion satu hari nanti...
*bergenang ayor mate*

No comments:

Post a Comment