Sunday, October 25, 2015

Nasi Hayam Mabeles!

Hehe.

Ni sebeno nya second time aku buat nasik hayam ni. Buat yg pestaim tu, so so je. Boley makan tapi X factor takde.. Aku ni kalo masak, resepi tu aku x tau, aku gugel tapi pastu mesti aku modified kan ikut tekak aku. Ni tadi aku buat... Peerghh.. Aku dengan tak malu nya bagi 5 bintang! Hahaha.

Laki aku pun puji. Hemmmmm... Pencen awal, bukak my mom chicken rice mcm linda on tu... Ok gak ni :)




Tapi mintak mahap sgt... Gambo nasik nya tak de. Huhu. Sebuk nak hidang bagai. Ayam nya tak boleh goreng lama sangat..nanti itam...pahit..

Ekceli resepi ni aku cedok dari blog azie kitchen. Buat rujukan je la. Modified punya modified, jadi gini la ayam aku..

Resepi nya nanti aku tepek ye. Bukan skang tau. Hehe. Malashhhh nauu rasanya.







No comments:

Post a Comment