Tuesday, October 27, 2015

Potong Perut !!

Hai.
Cite ni baru berlaku beberapa jam lepas. Lawak bagi aku. Bagi korang tak la kot. Hihi.

Laki aku koje malam ari ni. Kami 3 beranak je la tinggal kat umah. Slalu nya kalo esok nya ari sekolah, pukul 9 kitowang dah golek2 dlm bilik.. Sambil tu tengok tv gitu2... Pasang cita paling boringgggg sekali bagi derang bosan lalu timbul rasa mengantuk nak tido. Hahahaha. Bijak kan aku.

Tengah lepak2 guling2... Baju aku terangkat..ntah macam mana izzara ni selak ehem2... Kelihatan lah parut operation ceaserean aku...

Ntah macam mana syana ni berminat plak tanya soklan2 keibuan dan kehemakkan ni.. Soklan dia cenggini.

"Tu tempat potong kan" merujuk kepada parut tersebut.
Aku jawab yee.

"Kakak dgn adik kuar ikut situ kannnnnnnn"
Aku jawab a'ah.

"Kakak besar nanti, kakak tak nak anak la,nanti perut kakak kena potong. Eiiiiii... Sakittttttttttttt"
Ermmm...aku cakap, kalo taknak anak pun takpe,lkut kakak la..lambat lagi kakak nak besar.

Ermmmm. Betul kot aku jawab macam tu.

Dia diammmmmm.

Kendian dia baring kat tempat dia. Pastu dia selak baju dia ke atas.. Dia belek perut dia.

Banyak plak yg dia pikir. Aku perati je. Hahahahaaha. Memang lawak kelaku dia time tu.

Tadika pun belum grad lagi ada ati nak pikir pasal anak !!!
Hahahahaha.

No comments:

Post a Comment