Thursday, October 22, 2015

Program Pembangunan Modal Insan - PPMI siri 18/2015

Alhamdulillah...dah selesai semuanya..selamat pergi dan selamat pulang.
3 hari 2 malam. Lama tak lama... lama jugak aku rasa...
Hehe.
Skang ni aku kat bilik tido aku, dgn bantal aku, selimut aku. Nikmat hoi.
Tak lupa harta dunia akhirat aku. Baby kecik dan baby Misai. Hahaha.
Untuk memudahkan korang, aku akan buat entry yang boleh membantu korang mempersiapkan diri dari segi mental dan fizikal korang. Lepas ni ye... bagi aku rehat dulu. Sakit belikat kauuu.
Oh ya.. aku nak bagitau , Kita kuat sebenarnya. Cuma kita tak yakin.
Sebab tu ramai yg tarik diri bila dipanggil utk menghadiri kursus ni. Ramaiiii.
Tambah pulak ramai yg menokok tambah cerita. Cerita A jadi F..
Huh. Tak baikkk tau.
Ok, nanti aku bagitau info serba sedikit tentang Program Pembangunan Modal Insan anjuran Suk Perak dan Majlis Keselamatan Negara.
Silibus kursus ni aku tak boleh nak bagi info sangat sebab  mungkin korang akan salah anggap. Korang datang, berlapang dada, dengar hingga selesai, nilaikan sendiri. Terpulang.
Diharap dapat mengurangkan tekanan anda yg banyak sangat mendengar momokan dari sumber yg tak betul.
Stay tune... hehe

No comments:

Post a Comment