Sunday, January 22, 2017

Muscle Injury

Hai gais.

Aku bukan orang sukan.. Bukan atlet..

Haha.... Tapi aku mengalami kecederaan otot minggu lepas. Cerita nya..Aku berzumba ari tu, pastu aku buat jumping jacks. Wahh. Bunyi macam terer.. Padahal aku tak buat stretching dgn cukup. Kesan nya...uwarghhhh..nanges wei.

Dapat mc 3 hari dari klinik kesihatan.. Skang ni pun masih sakit..tapi ku gagahkan jua untuk hadir bertugas..

Berhencot hencot la aku naik tangga. Mohon simpati .. Hahahahha..

Doc ada pesan, jangan paksa diri sangat. Kalo rasa tak boleh diri, duduk. Gitu..


Sakit nya Tuhan yg tau.. Rasa menyucuk dan lenguh yg sangat².. Bila malam tengah tido, memang tak lena dibuatnya.  Sesekali datang rase sakit tu. Perghh..


Semoga aku cepat sembuh. Aamin.


* tidak dibenarkan berurut jika anda mengalami kecedaraan otot ini. Please dengar nasihat doc.. Tlg jangan dengar 'nasihat' dari orang yg tidak bertauliah.. Hehe ..

No comments:

Post a Comment