Monday, January 2, 2017

Sembang Cameron

Hai.

Sambung cerita cameron. Muak tak muak takkk. Hahahaha.

Beli kat Sg Palas Boh.. 


Siap bancuh green tea latte tu..sodappp. Yg vanilla tu aku tak gemor sangat tapi laki aku sukeee.
Satey Cameron Highlands yg di beli di gerai makan Brinchang. Kat gerai tu macam2 ada jual. Nasik campor,nasik ayam,western food. Harga nya mampu milik mampu bayar. Hehe. 
Beli kat pasar Tringkap. Datang sini wajibbb makan ni utk tea time. Keledek ball. Jemput² keledek. Lembutttt nya lahai. Hari pertama kitowang beli kat area Kea Farm tak sedap langsung. Keras kejung. Huh. Nak marah la ni. 
Hari ketiga baru jumpa yg sedap ni. Dedolu memang beli kat sini tapi sebab kompius, tu yg terrrrbeli kat kea farm tu.. Ghopenye kat gerai area Tringkap  yg jual keledek ball ni..

Limau cameron. Manisss. Tak besar buah nya. Sedang² aje. Wangi. 

Teh paneh, stoberi smoothie, stoberi scone, stoberi cheese cake. 


Box Port di Tanah Rata. Gerai² yg di himpun dalam satu port.  Gerai2 nya dalam kontena. Tempat makan open air.  Aku makan nasi kerabu. Laki aku makan nasik ayam penyet. 
Tempat parking luas. 
Ada gerai jual macam² kat luar. 
Toilet pun dalam kontena. Hahaha. Aku dgn kakak 'berpeluang' guna toilet..siap ketuk2 dinding toilet yg kakak guna kat sebelah sbb dinding tu nipis.  Kekek2 kami gelak sbb rase cam klakar pulak..hahahha. 
 
Maggi hot cup masa pegi holiday di benarkan. Kat umah no no no. Sejuk2 makan megi dengan milo panas memang syahdu..hahaha.
 

No comments:

Post a Comment