Tuesday, August 12, 2014

B.O.M.B.A.

Haiiii..

Camne?

Banyak ke pegi open haus?
Pegi tu boleyyy...makan tu beringat2 sikit ye..

Kawan aku dak Ira tu cite semalam kat group wasap. Laki dia punya kawan tumbang kat bilik ayor...sebelum tu gi open haus..makan kambing lak...
Kesian dia..nak buat sebab je makan kambing tu..benda nak jadi kan...semoga keluarga nya tabah.

Hurm..aku nak bebel pasal hape entry ni ye...

Tadi rasa macam nak cerita pasal Ceq Mail..

Boleh ke?

Hehehe.

Boleh kot...

Ceq mail keje fireman... bila ada umah terbakor..dia datang...tolong padamkan api...

Gitew..cerita macam budak tadika kan...haha.


Dulu aku tak berapa berkenan dengan occupation beliau tu..entah...aku minat executive2 yang berkot..bertie..berkasut kilat keletuk keletakk..bawak breifcase..perghh. betapa poyo nya aku..padahal dressing cenggitu salesman pun ade .. Hahaha..

Bercinta dulu banyak kali berlaku pertelingkahan. Aku tak paham keje dia macamane. Sistem keje syift ni sabtu ahad tu belum tentu dapat berjimba..salah satu hari mesti koje..arghhhh.. stress makkk.

Skang ni aku dah mengerti dan memahami dengan tugas beliau sebagai fireman..

Cewahh..






Jika anda bijak bestari,yang mana satu ceq mail ambo? Hahaha

No comments:

Post a Comment