Thursday, January 28, 2016

Dexandra Perfume

Cenggini ceritanya...memula...

Aku spray perfume Dexandra ni kat nadi pergelangan aku...kak nor baru beli perfume tu kat member dia yg bekerja di Ipoh.

Kendian aku terjatuh hati...
Cenggini cerita nya...
Lepas aku spray tu, aku balik umah...aku pun buat koje umah cam biasek la... Sapu sampah..basuh pinggan...jadi mungkin badan aku sedikit berpeluh..

Tetiba.... Aku rasa "bau" aku harummmmmmmmmmm..gitu...sungguhhhhh.

Aku syak perfume tu dah sebati dengan badan aku dan menghasilkan aroma wangi tersebut.

Seriussss weii..wangiiiii..

Maleh cakap banyakkkk.

Dexandra ada banyakkkkk inspired perfume..lebih 60 jenis tau..

Yg penting...EDP...

Edp ni lebih bermutu dari Edt...lebih pekat dari edt...means edp lebih long lasting dr edt.

Ok..senang cite...aku puassssss hatiiiii sangattttttt....

Rm 65 utk 35 ml....

Tips utk tahan lama... Spraykan je pada tudung @ baju.. Kendian kibas2 kan... Then baru pakai.... Harummmmm...tahan 8 jam ke atas...

Gerentiiii!!!!!!

Saya beli.
Saya pakai.
Saya suka.




No comments:

Post a Comment