Thursday, January 7, 2016

Naik Kereta Kuda!!

Di K.Perlis...kami amik kesempatan utk naik kereta kuda....

Kitowang memang nampak ada 3 buah kereta kuda kat area medan ikan bakar tu..Lepas makan kat medan ikan bakar tu...Dah kenyang makan seafood bagai, macam teringin nak merasa jadik Robin Hood plak. Hahaha.

Seumur hidup pestaim naik benda alah ni...

Bestttttt.

Kedek kedek kedek kedek...kuda tu bawak kami berpusing...'kedek' tu bunyi kaki kuda tu tauuu...hehe...tak puas rasa nya.
Kakak siap cakap lagi, impian dia nk naik kuda dah tercapai...hahahahaha. Pengaruh pilem Tangled. Kan ada kuda putih  diraja, Max tu...tapi kuda kami naik ni kuda itam.hahahahaha.

Yg untung nya kakak la....abang yg 'drive' kuda tu siap offer kat kakak...nak try bawak takkkkk....hoiiii melompat la dia nakkkkkk....aku pun nakkkkk gak.....huhuhu... Tapi tak dapat.... Mana muat 2 orang nak dok depan tu.... Kakak boley la, kecik...

Izzara plak terkagum sangat... Nampak sangat kagum dengan kuda itam tuuu...hahahaha.. Bila aku suh usap2 kuda tu...dia tak takut... Kenmain nak belai2 rambut kude. Kikiki.

Risau gak aku....tapi abang kuda tu dah expert....dun worry...just enjoy the moment...tak perlu snap pic bagai... Memang bergegarrrrrr la jawab nya...hahaha...ni pun aku try la jgk...bila tengok kuda tu lari slow sikit baru aku snap...kehkeh..nak jugekkkk...sempat amik video....post kat setegrem..kenangan kan...

Rasa macam nak beli kuda sekor la.....pegi pasar kang  boley naik kuda.....hahaha.

No comments:

Post a Comment