Sunday, January 31, 2016

Majlis Sekalung Budi

Haii..

Eh banyak plak hapdet.

Ekceli aku nak selamatkan kan gambo2 dlm gallery phone ni... Budak Izzara ni mandai dah delete gambo. Huh. Tau2 je, ehhh mane plak gambor yg aku snap itu ari???

Penin kan.

Tak sempat nak haplot.
Tu sebab kadang2 aku uplod gambo je dlm blog ni...hahaha...lagi 4 ari baru aku taip content...kihkih. Bijakkkk aku kat situ.
Jadi bila izzara  menggodek gallery phone aku...aku tak gelabah puyuh. Rilek ajer. Chillaxxx..hahaha.

Jadilah bijak seperti Azuin.



Cerita aku pasal apa ni ye...haaaaaa.

Jumaat lepas Ira datang T.I....

Ada majlis meraikan staf yg dah bertukar dan pencen.

Tq Ira... Sudi meluangkan masa bersama kami.

Sebelum majlis bermula...cam biasa lah..2 hari sebelum tu tugas aku ni memerlukan aku utk mendapatkan jawapan kehadiran mereka. Sebeno nya majlis ni combine sekali dgn perhimpunan bulanan yg tak berapa bulan. Perhimpunan tahunan kot...ngiii.

Ramai jugak yg tak dapat datang . Ada yg tak mendapat pelepasan ketua jabatan pun ada. Huh. Tak baik la bos ni.. Jangan la sampai macam tu sekali.  Budi bicara la sikit. Kesian kat staf tu...mesti dia nak datang kan...bertahun tahun dia menabur bakti.. Berkhidmat di opis lama, sepatut nya berilah peluang utk kami selaku tuan rumah utk membalas jasa dan memberi kegembiraan pd  mereka walopon dengan jamuan kecil ini.

Kalo aku jadik big bos... Aku approve je staf aku nak mintak pelepasan... Hahaha... Tu pasal aku tak jadi bos kot...haha.

Seandai nya Puan Ira membaca tulisan ini...ketahuilah bahawa anda juga suatu masa dahulu adalah sebahagian drpd tulang belakang PDTP dan jasa anda dalam memberikan perkhidmatan kpd oramg awam adalah sangat di hargai. Mungkin anda menganggap keluar nya anda dari jabatan kami, seperti tiada apa. 


 Tidak... Jujur saya katakan...anda adalah pekerja yg baik. Pengganti di tempat anda pd hari ini pun tidak sebagus anda. Kami bangga mempunyai bekas kakitangan seperti anda. Kami terasa seperti kehilangan seorang tenaga kerja yg boleh di harap. Semoga Allah membalas jasa mu..aaminn.

Ececehhh... Dah macam teks ucapan emcee Penghulu Wan plak...hahahahaa..

Ok lah.... Semoga kita bertemu jodoh lagi...di izinkan Allah dapat berkerja di bawah satu bumbung..hehe.

Utang tudung nanti ye......ngeeee...

Datin E..Datin D..Datin A...gempakkk kan...

Datuk2 dok umah jangan nakal2 tau..kitowang nak pegi pedikiyo menikiyo..urut spa skali...pastu nak shopim hembeg LV...nak pg hi tea kat Palace of de Golden Horse...malam kang baru kitowang balik..
Hahahahaha.

Mampu ke nak bayor sechawan teh kat palace of de golden horse nih... Dah la... Jom balik...minum teh lipton je la kite....hahaha.

1 comment:

  1. wauuu..terharu nye baca status ni..tq kak win kak ifa dan sume skali di pdthp..sedih sgt xdpt nk menabur bakti dsane.insyallah lg 10 tahun naik cc ira kesana pula..cewahh berangan lebih.sonok sgt haritu cume xbest xdpt dok meja skali sb tetamu kena dduk meja khas.
    trima kasih sekali lg untuk korang semua..luv u olsss..muahh2

    ReplyDelete