Monday, March 28, 2016

Matte Lipstick

Haiiii gugurls.

Eh..nak cerita pasal liptip lahhh.

Matte lipstick.

Aku dedolu memang tak gemor liptip jenis matte. Rasa macam taste ongtua..kering,dull,plain,bosan...huhuhuhu.

Ni semua salah opismate aku ni... Ekceli ...Dia yg terjebak dengan liptip jens matte ni..
Dah aku tengok, cantek plak minah ni...
Dia guna Ellfie - Fame.

Aishh..biar benor. Cantik sangat hoiii.

Kebetulan kakak aku ada bagi NYX  matte lip cream kaler nude2 sikit.. dgn lipstick butter kaler pink  tu...
Huih..ber eksperimen la aku nak bagi nampak mcm pakai matte kann...

Hadoii..
Cantik la pulakkk.

Acer korang try pakai.

Mesti korang suka. Trust me.

:)
:)
:)




Nota sikit.
Rajin nya tengah koje pastu buat nota pasal liptip.
Kahkahkah.
Ni antara sifat2 matte liptip.

Sebahagian contoh bibir  yg  di calit matte liptip :) 
Kaler oren bawah ni meletop wei. Feminin angat...


Yg ni aku punya. Hukhuk. Bukan lah aku punya jugak , sebab kakak aku yg punya dia beli on9 tapi dia faraid kan kat aku sebab dia cakap kulit dia tak sesuai dengan kaler ni...hahaha. Rezeki aku wei.
Ermmmm..
Sapa berani cakap tak cantik..
Ehh...lain beno bila tak pakai apa2 kat bibir kan. Ni lepas makan, memang tak yah nak sebuk2 tacap la kan..
Dah pakai secalit gencu barulah ada lawo sikit muke!
Muahahaha.


Rare!!!!!

Gigih nau lukis bunga ros kat bibir...
Acanerr..
Nak try??

No comments:

Post a Comment