Tuesday, March 1, 2016

Pelembut Fabrik / Fabric Conditioner

Hai gugurlss..

Macam mana hari ni..

Ok ke ko?
He he he.

Kome guna pelembut fabrik jenama apa.

Aku ni jenis tak setia pada pelembut fabrik.

Ikut suka aku je.

Kalo Downy ada sale, aku rembat Downy.
Kalo Softlan ada promosi muwah2 aku rembat la Softlan...hihi.

Ni antara pelembut fabrik yang biasa aku beli.

Softlan ni dulu fevret...tapi tak tau la napa aku dah jarang beli....

Tatapiiiiiii...haaa...ni nak cite ni..

Kelmarin aku tengok iklan..
Perghhh...Softlan Anti Wrinkles...
Guna tangan je..licin baju ko!!!!
Dalam iklan tu, dia sapu tapak tangan dia kat baju 3 kali pastu magikkkkkkkk hoi... Licin macam baru lepas iron kot.

Huihh..kena beli nii..kena beli...

Banyakkkkk lah masa terluang aku pasni kalo betul Softlan Anti Wrinkles begitu power!

Hahahahahaha.

No comments:

Post a Comment