Friday, March 18, 2016

WEIRD GILALAHHHH!!

Hai.
Sembang kosong.
Lunch Jumaat tadi...agak lama kan.
Aku bersama partner meronggeng aku, Kak Iffa Raziah... Cam besa la... Merayau di shopping complex bernama Jayen.

Dah beli barang dlm Jayen..seperti besa... Barang wajib, sabun... Dan macam2 lg la...kami makan..
Leoas makan..kami rase macam awal sangat utk balik opis. Balik awal kang kami mesti mengadapa 'mak tiri' yg kelam kabot macam lipan tu kann..so...kami merayau lagi.

Aku berhajat nak beli kasut...pegi lah ke kedai Vern ... Ermm.. Tak menarik.

Meanwhile...
Kak Iffa mencuci mata kat kedai spek. Wahhhh....  Nak beli spek la ni makcik ni.

Aku pun tumpang sekaki... Eh... Cecantik plak spek nyaaaa..

Ekceliiii..
Aku tak rabun.. Alhamdulillah. Nikmat besar yg Allah pinjamkan. Mata sihat setakat ni. Alhamdulillah. Tak terbayar nikmat dapat melihat ni.

Tu pasal aku tak de knowledge pasal spek...
Range rege spek pun aku tak tau. Design spek yg tgh in lagi la tak tahu menahu.

Tapi aku sukaaaaaa tengok orang specky.

Nampak smart, intelligent, genius, nampak tokoh leader. Hahahaha.

Jadik nya tadi aku sempat try beberape spek yg cantik pada aku..

Owhhh .. Macam jakun.

Aku rasa macam nak beli plak ni. Ala...baru rm 99.. Aku nak amik power 0 la... Sebab mata aku ok....saje ngengade nak pakai...huhu.

Tadi aku tayang gambo aku snap mase berspek tu pada Cek Mail. Ceh.

Dia bagi komen negatif.

Huh. Tak de harapan la aku nak beli nampak gaya nya..

Sob sob.
Tapi rasa macam weird gile bila specky.
Rasa poyo plakkkk aih.
Hahaha.

No comments:

Post a Comment