Monday, May 26, 2014

I ♥ COFFEE

Korang suka minum kopi? Cer angkat tangan sapa yang suka...sapa yang tak suka sila angkat kaki dari sini. Wauuuu. Guwau kasor. Hahaha. Dah..Dok balik dok balik!


Kalo cite pasal kaffien,memang la kopi ni berkaffien. But,who cares? Minum berpada-pada la. Jangan la pagi petang siang malam balun kopi. Nak tau tak,ada kajian membuktikan peminum kopi ni seorang yang teliti, pembersih dan pandai memasak. Buktinya,tengok aku ni. Hahaha. Kajian tu aku buat sendiri,hasil pemerhatian ke atas diri sendiri giteww.



Aku suka giler minum kopi. Tapi seumur hidup tak penah minum brand coffee bean & tea leaf, starbucks ke moonburks ke apa-apa burks la... Gasak lah korang nak cakap aku ni ulu ke jakun ke. Aku kedekut tau dak. Sayang duit tu nak bayo memahal secawan kopi. Kalo masa uitm dulu, kengkawan aku kemain bila outing nak minum starbucks. Sori la wei. Aku memang tak la. Korang srup2 la depan aku. Aku tak layan. Secara jujurnya aku tak addict kopi yang memahal. Aku giler kopi yang murah - murah je. Hiuhiuhiu. Paling mahal pun aku beli kopi kat dunkin donut. Hish...abih pitih jo.



Aku suka nescafe. Tapi ntah kenapa rasa nya dah tak kick macam dulu. Perasan tak? Ke lidah aku semakin menebal kah?



Kopi tongkat ali CNI pun aku suka jugak. Perghhh.. baunya harum-harum manis. Rasa nya kelat-kelat nikmat, pahit-pahit sedap. Minum tu tak boleh banyak. Bukan nya apa, takut bertongkat plak ko tu nanti. Hiuhiuhiu.



Kopi kacip patimah tu pun aku suka gak. Apa-apa brand pun aku ok. Letak ais,tambahkan susu... Uihhhhh... Berkacip la korang.



Kopi cap helang,cap bunga raya,cap keretapi, cap itik nila, cap gajah duduk pun aku balun jugak. Tapi aku prefer yang bersusu. O pun suka jugak.



Jom kita mengopi? Ngeh ngeh ngeh.





kopi o yang kaw..



aku chop yang ada muka bear tu!




alolo.. angry bird pun ada. Shomeyyy. Tak sanggup nak minum ni..sayang sangat...




I love coffee!

No comments:

Post a Comment