Tuesday, May 20, 2014

Teh Chamomile

Aku beli teh ni masa pegi cameron. Beli teh chamomile dengan teh stoberi. Yang teh stoberi tu cepat je licin. Tapi yang chamomile ni tak laku. Siannnnn. Ari tu aku selsema. Rasa tak berselera langsung. Badan pun lemah. Tetibe rasa teringin plak nak minum teh chamomile ni. Buat o je. Sedappp. Teh ni diambil dari bunga chamomile. Bau nya wangi. Bau bunga. Tapi cek mail tak suka bau teh ni. Bau wtgffdhygbnfrhjuh. Haha.. Susah aku describe secara detail.

Dah bosan minum yang o,aku buat teh tarik plak.. Omaiiiigod. Sedap hokeyyyyyy. Siyes sedap. Aku tak tipu. Rugi lah sapa tak minum teh chamomile ni(hahaha,nak psiko kan cek mail).

Resepi nak buat teh chamomile senang je. Buat macam nak bancuh teh tarik tu. Tapi tambah kan teh biasa tu sekali. Nak bagi kaler dia gelap. Baru umphh. Kalo ceroi memang tak syyiokkk. Giteww. Cuba ye. Nanti kalo tak sedap,tumbuk dinding. Hahaha.



Teh chamomile o




Ini la ghope nya bunga chamomile.




Hurmmm.. cubalah rasa.. pasti ada bezanya.





Yang ni teh tarik... manyak sedappp ooo. Ishhh.. kecur ailior.


Banyak khasiat teh ni. Antaranya antioksidan. Nanti try ok. Seploh kali aku suruh korang try. Hahaha.

No comments:

Post a Comment