Thursday, May 8, 2014

The Cave of the Golden Rose ♡♥♡♥♡

Ingat tak cite ni? Wee wee wee wee wee...sukeeeee ♡♡♡♡♡....Best kan? Romantik kan? Aik? Tak tau? Laaa...bior benor tak tau...


Haa.. cite FANTAGHIRO tau kan? Hahaha...tau pulak.. Aku dah agak dah...Kalo sebut the cave of the golden rose mesti tak berapa nak ingat kan? Kalo sebut fantaghiro,buntang bijik mate ko ye... Punye la minat ye dak.

Fantaghiro. Romualdo. Tarabas.♥♥♥♥♥


Do u know that long time ago, I wish to be fantaghiro? Hee hee hee.


Cun kan? Ingat tak scene ni? First time Romualdo bertentang mata dengan fantaghiro (aku)... di balik pokok gitu... how sweet.




Oh my romualdo.. Mase ni abang romualdo tercengang tengok kecantikan aku....Bi...tutup sikit mulut tu. Ai tau ai cun.






Fantaghiro ni watak nya agak boyish... Kakak - kakak dia yang lain cam gedik sikit. Tapi fantaghiro ni paling cantik kat negeri tu. Walaupun time dia dress up macam ni.. kejelitaan nya tetap terserlah.




Gelak apa bi? Ai tak buat lawak pun. Hua hua hua...Ai gelak jugak la. Temankan yu.





Melting nya tengok mata dia. Ko banyak makan vitamin hensem ke romualdo oiiii..





Tawennnnnnnn.... suka nyeeee fantaghiro. Dah jadi bini esok jangan bagi laki makan kedai plak! Hihi





Diorang ni suka lawan pedang. Ni scene berlawan. Romualdo kalah. Ke saja buat kalah. Nak ayat la tu..Ai ni suci lagi tau. Takat ayat tadika yu tu,ai x goyang derrr.. kikiki. Skill fantaghiro ni memang dasat. Terer oo. Kalo dia nak pancung romualdo tu boleh je. Nasib baik romualdo ensem. Ai tak pancung yu,tapi yu jadi boipren ai nak? Hahaha.




The cave of the golden rose ni drpd itali. Kalo tak silap la. Korang bukak la wikipedia. Baca sendiri. Sequel siri dari 1-5.
Dulu tv2 tayang cite ni time malam.. Layannnn. Kakak - kakak aku pun layan. Masa tu aku sekolah rendah.

Oh ya...Tarabas ingat kan. Yang angau dengan fantaghiro tu. Ni dia. Aku tak minat. Kalo korang nak,ambik la. Aku minat romualdo je.


Tarabas ni pun ramai yang admire. But not me. Not my taste. Hahaha.

No comments:

Post a Comment