Tuesday, April 1, 2014

Gigi geraham yang pecah tampalan nya..

Ngangaaaaaaaa..oh..mimpi ngeri kah ini
Aramakk..nak lari mana ni
Boleh? Ermmm...
Gigi poke aku kat dlm fb..nak poke back tak?

Gigi geraham aku ni ade 2 batang yang kena tampal. Al kisah nya,yang satu ni dah tersompeh masa aku makan kuih lapis semalam. Jadinya gigi tu telah menjadi tajam di sudut dalam tu. Terkena plak dengan lidah. Sakitttt. Lidah aku ni dah luka plak masa aku gosok gigi pagi td.

Macamane ni. Takkan nak tampal sekali lagi? Kompom kena gril lagi dalam. Ngilunya tak dapat ku bayangkan. Lidah aku ni kalau aku tengah ralit buat ape ape,die mesti sibuk nak main kat gigi tu..di luar kesedaran. Dia nak jugak menggodek godek gigi tajam tu.Aku bedung jugak lidah ni karang. Dah kalo ko bedung lidah,idak ke berjejeh ailiyo ko tu. Euwwww. Pengotoq taw dak.



No comments:

Post a Comment