Tuesday, April 22, 2014

Jatuh cinta dengan GENCU MAYBELLINE BY COLOR SENSATIONAL Nude kod nu36s.

COpy dr website maybelline..
Hai gojes!

Ulser kat mulut aku ni makin sakit ni haa..Jadi hari ni aku banyak memencilkan diri,banyak diam(tak tanye pun tiga lima,kucing kurap engko bela).. Bukan nya insap dari merepek ye tuan puan. Hanya berehat seketika dari industri kemerepekan.  Jadi,mari membuat entry blog sementara mulut ini tengah berehat..

Oh ya,izinkan saya berpantun dulu.. Sebagai pembuka bicara kunun.

Anak cina main guli,
Ini hali aku ada stoli.

Anak jiran sangatlah lucu,
Story  ku ini cerita gencu.

Anak cina anak jepun,
Suka ati aku la nak tulis apa pun!

Pantun nya tema anak2 gitu. Abis semua anak jiran,anak cina,anak jepun aku pantunkan. Nanges mr karam singh waliya. Kihkihkih.


Haha..besh jugak dapat berpantun 2 kerat. Lepas gian. Ok,kali ni aku nak cerita mengenai gencu yang ku beli di guardian , selepas mendapat dicount gila2 vavi,dan berkira kira duit di dalam purse ku..Aku pun lantas membeli gencu tersebut dengan hati yang berbunga riang. Rege nya rm15 macam tu lah.. murah kan? Murah weiiiii... Gencu yang aku ambik tu kaler pinkish..bila ku oleskan ke bibior, natural je kalernye..Takde lah beriye merah nya. Lagipun dah jadi mak mak ni tak payah la bajet nak jadi bibior anita sarawak ye dak. Sederhana lebih baik. 

Bila memakai nya,terasa seperti tak pakai gencu. Ringan sangat bak kapas. Bila bercakap,tak melekat antara bibir atas dan bibir bawah. Setengah gencu texture nya macam gam kanji tu. Melekit. Di gigi jugak takde sisa gencu yg berlebihan(aku cukup fobia gencu melekat kat gigi,huhu) . Malu ooo kalau ada kesan merah2 kat gigi.  Selain tu,ade texture glitter2 halus yang tak melampo yang menampilkan ilusi bibir tebal bak liyana jasmay...I like,sebab nampak feminin.Demikian  laporan saya. Dapatkan satu ye,sementara stok masih ada. Kehkeh.

Posted via Blogaway

1 comment: