Thursday, April 3, 2014

Majlis Tilawah Al Quran Peringkat Negeri Perak

Huduh tulisan ko. Ye aku tau itu

Salam dunia..

Pada 7 & 8 April ini  akan berlangsungnya Tilawah Al Quran peringkat negeri. Bertempat di Arena Square t.intan pada jam 9 malam. Walopon event ni peringkat negeri dan di bawah anjuran suk dan jaip..Pej Daerah  ni kena la tolong apa yang patut.

Seperti selalu,eo majlis dgn pt majlis memang banyak la keje time ni. Takutttt tgk.. Muka masing masing dah macam kena gigit semut api. Hahaha.. Part aku pulak,senang tapi rumit..Aku buat feedback kehadiran big boss jabatan..exco exco..adun adun..obj obj..pendek kata org VIP la. Tapi deal dengan PA deme je. Yang takde PA to plak aku deal dengan empunya diri jugak la.

Bunyi nye senang..tapi mencabar kesabaran. Masalah yang aku selalu hadapi ialah,bos diorang belum bagi keputusan..terpaksa la tunggu deme call balik. Sementara itu eo itu akan merepeat soklan yang sama kat ko..dah siap feedback kehadiran ke belum? Tensen tak?

Itulah lumrah kehidupan. Bukan senang nak cari seploh ringgit ye dak. Bekerja di sektor awam ni memang nampak mudah tapi hakikatnya ia tak semudah yang disangkakan.

Marilah kita bersemangat untuk bekerja dan jangan lah sibuk nak taip entry masa tengah keje. OK..fokus!! Tak siap Tak boleh balik. Huwaaa..


Posted via Blogaway

2 comments:

  1. ehh...waktu taip entry ni bukan waktu kerja yer.......hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cik siput plak dah...tgh koje la tu kak. Jam kt blog tu mmg mereng.

      Delete