Friday, April 25, 2014

Oat choco yang sedap.

Wahai penghuni rimba...

Di hutan kita ni skang ada oat choco! Sedap bak angg. Rasa nya macam nestum. Sebijik rasa nestum. Tapi rangup. Tak manis sangat. So - so je tahap kesweetan nya itu. Kaler putih. Aku boleh makan 3 bungkus je. Masuk ysng ke4,mula rasa nak muak. Kadang-kadang bila kunyah pejam mata, macam rasa kinder joy lah pulak. Korang try ok. Skang ni memang tengah trending oat choco ni. Kat fb ramei yg promote benda alah ni. Aku beli dengan usahawanita kat tempat keje aku,Mija. Seploh rengget je. Ada yang jual 14hengget pun ada. 1 pek tu 400g. Dalam nya ada 40 peket.

Tinggi fiber,boleh jugak jadi alas perut kalo time tu ko takde makanan. Dan boleh jugak berdiet dengan nya. Cuma ko kena berpada-pada. Jangan balun sampei lupa daratan. Ok,selamat menikmati oat choco bersama secawan kopi panas.



Aku beli 2. Tamak sangat kan. Ingatkan syana suka. Tengok pun tak sudi. Kalo ada kit kat,dia abih ati. Fevret dia. Cek mail ada la jugak makan seketui 2ketui. Tp macam tak berapa minat sangat je pun. Ahh Sudah..aku sorang ke nak kena abiskan?




Kecik je. Sekali pongap je pun.

Orait,dah abis cerita. Senang nya membuat entry pasal makan. Hihi.

No comments:

Post a Comment