Monday, June 9, 2014

Anniversary ke 7

Hari ni genap 7 tahun aku bersuamikan incik mail yang macho, encem, tampan, segak, bergaya, lemak berkrim, manis bla..bla..bla..

7 tahun yang indah.


Takde apa yang dinda boleh janjikan. Dinda takkan selamanya muda. Dinda hanya seorang wanita. Dinda akan berkedut juga bila berumur 60 tahun nanti. Akan menopos. Akan tua. Akan dijemput ajal juga.


Cuma.. kalau boleh dinda ingin sehidup semati dengan kanda.


Sama -sama tua,beruban,bongkok. Sama-sama menyapu minyak angin di kaki. Sama -sama pergi ke surau. Sama -sama seronok bila anak2, cucu2 datang melawat. Sama-sama ingat mengingati spek mata yang mungkin diletak marata-rata.

Tua bersama. Hikhik.


Getaran cinta bila kita bertentang mata masih sama seperti saat kita bercinta dulu.


Masih panas. Masih mendebarkan. Masih malu. Masih ada cinta. Semoga cinta dan ikatan perkahwinan ini kekal hingga ke jannah.


Semoga kanda tak pernah berhenti mencintai dinda sebagaimana dinda tak pernah gagal mencintai kanda.


Terima kasih. Terima kasih Ya Allah. Kau memberikan jodoh yang terbaik untuk aku. Sesungguhnya dia lah segala nya bagiku. Terima kasih Ya Allah kerana mengurniakan kami zuriat yang sempurna. Alhamdulillah. Kami bahagia.





oh my hero..hahaha.. suke tol aku nengok gambo ni. Macam cite armageddon. Bruce willis ke ni? Hek eleh. Perasan! Ntah mengapa bila kanda berceloreng merah ni membuatkan Dinda bangga bersuamikan bomba. AUMMM.  Ahahaha. Sungguh aku tak mengerti.

Bapa yang penyayang. Suami yang romantik. hik hik. 

2 comments:

  1. perghh ayat nye paling gempak di abad 2014..selamat ulangtahun moga kekal dan bahagia selamanya

    ReplyDelete