Thursday, June 19, 2014

Anugerah Perkhidmatan Cemerlang 2013

17 jun 2014..selasa..Dwn Rmh Rehat T.Intan..7.45 mlm..berlangsung nya anugerah bintang paling popular... hahaha.. salah masuk channel tv ni.

Mekap by me...simple2 je..sunset...ondaway nak pegi APC ni.
Ok la kottt.. selalunya dinner ni aku highlite tang mate je. Eyeshadow tebalkan...eyeliner tebalkan sikit... pastu buat teknik soket. Gitewww.. puihhh. Aku nama kan konsep mekap ini "pergi petang pulang malam bersama gemilang"..puihh.

Da sampei dewan. Bila masuk muka dalam camera..mekap tu jadi biasa2 je kan. X de nampak boombastik pon. Itulah mekap natural. Kalo pakei bulu mata pelesu+lense kaler purple+ blusher pink cam pelakon opera bru gempakkk kot. Kihkih


Meja aku kat sini... lepak dengan naziah,nana,cc haziyah...ehhh? sejak bila bergeng dengan deme? Hahahahah. Diammmmm. Aku tampor kang. Geng aku suma ada masalah peribadi yang tak perlu aku nyatakan disini. Hihi.







Obat gout nih.... ngehnGheh

Bebudak SO belakang meja kitowang ni memang sengal. Sakit perot sku gelak. Memang lawok deme ni. Sapa dapat cabutan hadiah berupa toto... memang kaw2 kena bahan. Ater... agak2 la takkan nak berjimak atas toto kot. Gilerrrr!





Aku dapat haMper.. kettle tu cc haziyah punye.



hadiah utama...beskal mountain bike. Penghulu mokhtar yang dapat... ala.. aku aim dah lama beskal tu....
Bangggaaaaaa...





Tu diaaaaaa... ni kalo geng2 aku nampak gambo ni...huiihhh... duduk dengan orang2 kuat tuuuuu....

ok la ye. Maleh nak taip. Boring la buat blog kat opis. Gangguan banyakkkk.

No comments:

Post a Comment