Saturday, June 28, 2014

Gigi susu Syana dah tanggal

Maghrib tadi kami dikejutkan dengan peristiwa gigi susu SYANA yang dah tertanggal. Hahaha. Tu pun nak kecoh kat blog ekk.

Lantak kan. Pada aku ini kenangan terindah yang akan ku kenang sampai bila2. Jadi,haruslah tulis kat sini. Dah gigi anak aku..kalo gigi anak jiran sebelah ni tanggal memang aku tak de nak kesahh kan. Hihi.

Lepas aku mandi tadi,cek mail bagitau kat aku yang gigi syana dah tanggal. Aku terkejut beruk mat yeh la. Pestaim wei.

Macam2 soklan aku ajukan kat syana. Sampai naik takut budak tu. Aku ni kan gaya cam bengkeng2 sikit.. nak menanya pun stail inspektor sahab. Cuak la dia.

Dia tanya aku,ammi marah kat kakak ke?

Aku bagitau la..nak marah batpe..normal la tu gigi susu tanggal.. hihihi.

Pastu amik tab cepat2. Gugel gigi susu tanggal.

Tunjuk gambor bebudak yang dah tanggal gigi nya tu. Baru lah dia lega. Takde la dia rasa dia tu alien kot.

Masa gigi dia tu tanggal,ada darah sikit. Tapi tak sakit kata nya. Hurmmm. Cepat masa berlalu ye..dulu dia demam masa nak tumbuh gigi susu. Skang ni dah luruh gigi nya tu. Huhuhu.
Seingat aku dulu,gigi susu ni ngilu jugak bila tanggal tu. Kan? Kan? Aku pun ingat2 lupa.

Ni ha gigi kacip bawah si syana.



posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment