Saturday, September 20, 2014

4 MONTHS

Hai...godek2 gambar lama..

Terjumpa 2 gambar ni..

Masa amik gambo ni kat studio,Syana 4 bulan. Jadi bila Izzara genap 4 bulan,kitowang pun pegi studio amik gambo dia skali..

Boleh tengok muka diorang ni..serupa ke tak...hihihi...rasanya lain ckit.

Izzara gelap sikit. Memang mengikut kulit mak ayah nya yang berkulit 'milo'.....hahaha

Syana cerah sikit...aku lah yang sibuk minum soya nak bagi anak kulit putih..


Haiiii....saya Nurinsyiana Darwisyah...masa ni saya 4 bulan. Gojes as usual...haha. Kening berkerut itu trademark saya.
Saya suka makan aiskrim...
Tapi mak saya tak bagi saya makan aiskrim selalu...
Saya suka tengok channel 615..
Kartun fevret saya...ermmmmmmmm...semua kartun saya sukaaaaaaaa!!!
Saya dah masuk prasekolah dah tahun ni..sebab saya dah 5 tahun.
Saya suka tido hotel...memang fevret saya tu...hikhik.
Saya ni sopan santun...tapi bila saya marah....saya jerit kuatttttttttt sampai satu taman boleh dengor... mak saya cukup marah bila saya menjerit.





Hai..saya Nur Izzara Huda..saya dah 1tahun 3 bulan skang ni..
Gambar ni masa saya 4 bulan..comel tak.
Saya suka makan...saya tak cerewet bab makan ni...tak macam kakak saya tu..
Saya tak berapa minat tengok kartun...tapi saya pandai nyanyi....macam2 lagu saya boleh nyanyi..
Lagu abcd bestttt. Lagu kegemaran saya tu.
Saya suka main kat playground. Saya suka lari laju2...
Saya pandai buat lawak...saya boleh tiru nenek kebayan tawww. Nak tengok? Kihkih...
Saya pandai tiru gaya orang dah besar..
Jaga2 taww...behave bila saya ada...nanti saya tiru awak semua..hahaha

No comments:

Post a Comment