Tuesday, September 30, 2014

Tengok Bola Is Bosan

Semalam aku cuti...

Atas sebab2 yang tidak dapat aku elakkan..hewhew.

Petang tu kitowang pegi tengok anak buah laki aku main bola. Laki aku kan Manager. Team bomba tapah ada friendly game dengan Tapah Road Junior. Main kat padang Sekolah Hamid Khan je. Jadik,kami pun hangkut bebudak kecik ni sekali.

Amboih..tengok bola makcik ni! Ada peningkatan kerjaya aku ni.

Kerrrlassss ko Maghia.... minum ribena tak ngajak haku...hahaha.

Aku tak minat bola.
Aku rasa bola pun tak minat tengok aku. Hahaha.

Dulu masa baru2 kawin boleh la aku temankan dia tengok game kat tv. Time tu aku belum keje gomen lagi. Anak pun tak de lagi. Boleh la teman kejap2...
Dulu dok umah MIL...tv kat hall.. dalam bilik kami takde tv..gigih la bentang toto...teman kan laki.

Tapiiiiiiii....datang malas aku kang,aku tinggal je dia kat hall tu.. Kat luar tu ada nyamuk. Bior la dia derma darah kat nyamuk..darah aku jenis 0 positive..darah mahal. Sori la nak derma kannn.

Ni dah ada anak ni lagi la aku tak koser nak ambik tau padal bola ni. Worldcup ke worldewide ke...banyak lagi masak'alah yang aku nak kena pikior. Kihkih.

Tapi,aku bukan la bute tuli langsung tak tau pasal bola ni. Ada jugak yang aku tau. Kira aku ni berknowledge jugak bab bola. Contohnya,aku kenal Messi. Rooney,aku kenal dengan model syampu anti kelemumur yang bapak ensem tu....sape ntah nama nya..Christiano Ronaldo ek.
Terer aku kan..tepuk wei...tepuk.... tepuk tangan..jangan tepuk dahi aku sudaaaa.
Hahaha..

Hurmm.. aku nak cite apa ni sebeno nya.... aku pun lupa.

Ok..balik pada cite tadi.

Aku dengan anak2 aku ni mula2 ok la...tunggu situ...main lari2..

Masuk setengah jam,mula la budak2 tu buat peel. Kutip bunga,nak makan...kutip tali henpon sape ntah...pun masuk mulut...tu keje Izzara... aku ni mula la fed up. Mula mulut aku bising. Pastu penat. Membebel dan mengejor Izzara dua kerja yang memenat kan jika dilakukan serentak!


Laki aku plak sibuk dengan team dia. Manager kata kooo. Kehulu kehilir muka ketat. Poyo. Hahaha. Lantakkan. Memang aku dok jauh dari dia. Kalo dok dekat dengan ayah nya,bebudak ni lagi kuat ngengade nya. Mau mintak berdukunggggg je. Tu lah aku nak cite...bola bukan jiwa aku. Bukan benci,tapi takde keghairahan ke arah bola tu...hahaha....hidup ni mesti ada ghairah. Baru lah best. Aku ghairah dengan makanan je. Hahaha.

Tammmmaaatttt.


Elsa tu baru beli. Hangkut jugak... Anna dok dalam kete. Sopan santun Elsa duduk. Doll tu boleh bengkok kan sendi2 dia tau. Hahaha..macam bengong je nak taip bengkok sendi tu.





Ececehhhh.. pose maut Supermodel tu.

No comments:

Post a Comment