Monday, September 15, 2014

Esok Coti..Hari Malaysia..oyeah!

Beb..ari ni korang koje ke.

Aku koje.. Terlebih vitamin rajin ni. Hihi. Kat opis aku ni ramai yang bercuti...cuti tersepit kunun... sapa la pandai2 buat istilah cuti tersepit ni. Aku sepit telinge ko dengan penyepit baju. Nakkkk??? Korang nak cuti,cuti je la...ada plak tunggu cuti tengah2 minggu baru nak cuti strettt. Ishhh.. Tamak cuti tol. Asal public holiday jatuh ari selasa je mula semua takde ari senin tu. Kalo public holiday hari khamis,jumaat tu korang pandai2 buat cuti sendiri...mende la...
Lain la kalo cuti raya..pulun seminggu tu kira normal lah kan..


Dulu masa baru2 keje aku pun penah buat gitu. Ala..budak mentah..ingat nak rehat je..Setahun ada 20 hari cuti rehat. Haa..pandei2 la aku bajet. Hujung tahun je mula menggagau bila cuti dah abis.

Tapi bila ada anak2 ni,aku makin cermat menggunakan cuti. Guna bila perlu je..ye la time emergency kannn..anak demam mana kita tau bila kan..budak2 ni tau la,dalam setahun pun ntah berapa kali demam. Sementara nak tunggu badan derang imun. Sabor lahhh.

Esok coti..yuhuuuuu.

Ari ni aku menguap sampei kuar linangan ayor mata korang tau. Haha.. Tu tahap boring nak mampus dah tu..

Nah ..aku belanja selfie sekali..

                                                                       ^
Ni selfie pagi tadi.. Pukul 9 lebih..dah brekfes muka pun ceria bak kuih keria. Perut kenyang suke hati..





Haaa..ni baru jap tadi. Nak angkat kepala pun maleh ni kan plak nak angkat tepon!! Kang dari aku cakap hello jadi HALAU pun buleh ni..
Gambo ni tuko filter je...bagi tak nampak sangat kilat idung aku tuh. Kang korang geli plak..hihi. Silau kompomlah kan..pakai lampu tinggi nampakkkkkkkk   :)

Baiii..nak kemas beg..kang senang boleh zaassssssssss..punchkad!! Oyeahhhh!

No comments:

Post a Comment